Sigurd fortæller om Genforeningen

Sigurd Barrett skulle i 2020 have spillet 100 koncerter i hele Danmark i anledning af 100-året for Genforeningen. Mange af koncerterne nåede at blive afholdt, inden coronakrisen opstod, mens de fleste andre koncerter vil blive afholdt på et senere tidspunkt

Grænseforeningen og Sigurd Barrett vil i samarbejde med Sekretariatet for Genforeningen 2020 formidle historien om Genforeningen i et nutidigt perspektiv i hele Danmark og Sydslesvig. De mere end 100 koncerter med Sigurd Barrett fra januar til juli 2020 blev imidlertid ikke alle afholdt inden coronakrisen. Disse resterende koncerter vil blive afholdt på et senere tidspunkt. Desuden har Sigurd Barrett udgivet bogen 'Sigurd fortæller om Genforeningen', der er udkommet på Politikens Forlag.

Kom til koncert med Sigurd Barrett

Billetter til ’Sigurd fortæller om Genforeningen’ kan købes lokalt (se de lokale medier) eller ved at følge linkene i Sigurd Barretts tourplan, der også kan tilgås her: