Bliv medlem

Har du lyst til at være med i et fællesskab med fokus på det dansk-tyske grænseland og være med til at fejre 100-året for Genforeningen? Så bliv medlem af Grænseforeningen i et halvt år gratis.

I anledning af Grænseforeningens 100 års jubilæum og 100-året for Sønderjyllands genforeningen med Danmark i 2020 kan du melde dig ind i Grænseforeningen i et halvt år gratis. Tilbuddet udløber den 31. december 2020. Medlemskabet er uforpligtende og ophører automatisk. Det gratis medlemskab betyder, at du modtager 3 numre af magasinet Grænsen med posten i løbet af det halve år.

Du kan melde dig ind i Grænseforeningen på to forskellige måder. Du kan melde dig ind i landsforeningen, eller du kan melde dig ind i en af Grænseforeningens 55 lokalforeninger, der hvor du bor. Her får du mulighed for at deltage i foredrag, sangaftner, ture til Sydslesvig og meget mere. Det er også muligt at tegne et skolemedlemskab i Grænseforeningen.

Medlemskab efter det halve år gratis koster følgende:

• Medlemskab af Grænseforeningens landsforening koster 240 kr. om året.
  • Medlemskab af en lokalforening koster fra 175 kr. til 250 kr. om året, afhængig af hvor i landet, du bor.
  • Skolemedlemskab i Grænseforeningen koster 150 kr. årligt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen som medlem i Grænseforeningen!