Deltag i Teams-møderne, og styrk jeres forening

Grænseforeningens sekretariat inviterer til en række Teams-møder hen over det næste halve år, der har til formål at styrke driften i lokalforeningerne.

Hvordan tilføjer man nyt medlem af sin lokalforening i medlemssystemet Collect? Hvad var det for noget med en ny proces for lokalforeningsprogrammerne? Og hvordan kan man bruge Facebook til at reklamere for sine lokalforeningsarrangementer?

De spørgsmål og mange flere forsøger Grænseforeningens sekretariat at besvære i en ny Teams-møderække, der begynder i slutningen af oktober måned.

Formålet er at styrke driften i lokalforeningerne og vise, hvordan en række opgaver, der skal løses af lokalforeningerne, kan tilgås.

Invitationerne til de enkelte Teams-møder sendes ud via mail. OBS: Har vi ikke din mailadresse? Så skriv til os på info@graenseforeningen.dk.

Se oversigt over datoer og emner neden for:

25. oktober 2023: Ny i medlemssystemet Collect

29. november 2023: Introduktion til markedsføring via Facebook

7. februar 2024: Introduktion til Excel med udgangspunkt i Collect og regnskab

6. marts 2024: Introduktion til ny proces lokalforeningsprogrammer

24. april 2024: Workshop om ny proces for lokalforeningsprogrammer

Har du en idé til et emne til et Teams-møde, så skriv endelig til os. Så undersøger vi, om der kan være en større interesse for det givne emne.